
WTA Bad Homburg - Magali Kempen meteen uitgeschakeld in het dubbelspel

Aan de zijde van de Russin Alexandra Panova verloor Kempen in de eerste dubbelronde van de Indonesische Aldila Sutjiadi en de Russin Vera Zvonareva met 6-4, 4-6 en 10/8 in de supertiebreak. De partij duurde een uur en 28 minuten. In de kwartfinales nemen Sutjiadi en Zvonareva het op tegen de Amerikaanse Nicole Melichar-Martinez en de Nieuw-Zeelandse Erin Routliffe, de topreekshoofden, of het Sloveense duo Andreja Klepac/Nika Radisic.
Vorige week verloor Kempen, aan de zijde van de Hongkongse Eudice Chong, ook al haar eerste ronde van het dubbelspel op het WTA 250-toernooi in het Engelse Nottingham.
Starcasinotv
Redactie
Bijgewerkt op 23 juni 2026



