
WK 2026 - Iraanse voetbalploeg dankt Los Angeles voor gastvrijheid bij WK

"We kwamen met trots naar Los Angeles, hebben met eer gestreden en vertrekken met waardigheid", stond ook in de in het Engels geschreven tekst, die werd gedeeld door de Iraanse voetbalbond. Ook de supporters werden bedankt voor hun "hart, stem en ziel". In het Los Angeles Stadium eindigde Irans eerste wedstrijd van dit WK vorige week tegen Nieuw-Zeeland ook gelijk (2-2). Er resteert nog een groepsduel met Egypte in Seattle.
De Iraanse ploeg heeft regelmatig geklaagd over de omstandigheden tijdens het WK. Zo mogen de voetballers maar kort in de VS verblijven en moeten ze al snel na het duel terug naar hun basiskamp in Mexico.
Starcasinotv
Redactie
Bijgewerkt op 22 juni 2026



